„ŠKOLA - BRÁNA DO ŽIVOTA”

Rekondiční pobyt v Beskydech na chatě Mečová

Milí rodičové,

tak už jsme tu! :-) Cesta ubíhala rychle. Měli jsme několik zastávek a čekal nás výšlap na zříceninu hradu Starý Jičín. Do kopce nás pěkně popoháněli komáři (:-D už jsme všichni namazaní ... Fenistilem).  Máme nakoupené pohledy, které vám již brzičko pošleme. K večeři byla rýže s omáčkou a masíčkem, Všichni máme své postýlky a spíme se svými kamarády (zítra uvidíte, jak jsme se zabydleli ;-)).

Dobrou noc a papa opět zítra :-)

Končí nám druhý den pobytu. Podívejte se, rodičové,  jak se nám tu bydlí a s kým jsme na pokojích. Zatím jsme si žádné oblečení nikdo s nikým nevyměnili. :-) Měla přijít bouřka, ale celý den se nám vydařil. Dopoledne bylo hraní na hřišti, k obědu hrachová polévka, bramborová kaše s řízkem a poté cesta do Kopřivnice, abychom si v muzeu prohlédli automobily značky Tatra. Kluci měli pré. :-) Když jsme se vrátili na chatu, už na nás čekala večeře - ovocné knedlíky. Mňam.

Je za námi další den rekondičního pobytu a celý jsme ho strávili ve zlínské zoo. Úžasný to den plný zážitků.  Jsme po večeři (výborné rizoto) opět plni elánu a ještě nás čeká krátké zhodnocení a namalování obrázku do našich pracovních sešítků. :-) Tak zase zítra ahoj. :-)

Halo, halo, máme za sebou opět plno zážitků. :-) Dnešní dopoledne jsme měli klid na chatě se společenskými hrami. Oběd jako vždy famózní: slepičí vývar s nudličkami, bramborová kaše s rybími prsty a salátem. Odchod k autobusu a směr Rožnov pod Radhoštěm do místního skanzenu s krásnými chaloupkami, milými lidmi a výbornými frgály. Právě se zde natáčela nová slovenská pohádka. K prohlédnutí byla i tradiční řemesla - drátkování a dlabání dřevěných nádob a příborů. Počasí nám i dnes přálo. Na chatě nás čekal sladký muffinek a k večeři výborný guláš s krůtím masem. A co s načatým večerem? :-) Přece DISKOTÉKA!!! :-D

Středeční den v Beskydech pomalu končí. Dnešní fotečky začínají diskotékou. Užili jsme si ji. A víte co? Dneska trsáme zasejc. :-) Po odpoledním výšlapu máme v nohách 9 km z Pusteven na Radhošť a zpět, ale po špagetách k večeři se nám energie vrátila. Holky se parádí, kluci též. ;-) I dnes se na nás sluníčko usmívalo, jen chvilku poškádlilo, aby vědělo, jestli jsme připraveni i na to horší počasí v horách. Papa DISCO ZAČÍNÁ!!!

Náš druhý celodenní výlet směřoval do města, které je zapsané na seznam celosvětového dědictví UNESCO, do Kroměříže. Navštívili jsme Arcibiskupský zámek a přilehlou zámeckou zahradu s pávy a dalšími zvířátky. Předpověď počasí hlásila bouřky, ale všechno jinak. Na obloze ani mráček. :-) Zmrzlina byla nutná, ba i dvě. Až po příchodu na chatu a po večeři (kynutý knedlík s omáčkou a masíčkem) se spustil pěkný liják. Některým se už stýská a domů se již těšíme všichni. Ještě se umyjeme, nakreslíme a zapíšeme zážitky do našich deníčků a jde se na kutě. Mějte se krásně a zítra naposledy. :-)

Týden v Beskydech se nám již končí. Máme za sebou mnoho krásných zážitků z mnoha vzdálených míst naší republiky. Sluníčko se na nás jen smálo, bylo o nás na chatě královsky postaráno (oběd: rajská polévka, bramborová kaše s plátkem masa, večeře: zapečené těstoviny). Vrátíme se vám jako otesánci. :-) Dnešní plán zněl jasně: dopoledne klid na chatě. Prohlíželi jsme si fotky z předešlých výletů a Ondra S. nám předvedl bojový tanec "capoeiru". Všem se nám to moc líbilo. Odpoledne jsme vyrazili do Teplic nad Bečvou do Zbrašovských aragonitových jeskyní. Omluvte, prosím, zhoršenou kvalitu fotek. Šero a málo světla udělalo své. Po večeři popřejeme Míšovi ze třetí třídy k jeho dnešním narozeninám a jdeme trsat. Zítra při zpáteční cestě se ještě pojedeme podívat do Rožnova p. Radhoštěm na rozhlednu a hurá domů. Moc se na vás těšíme, maminky, babičky, tatínkové i dědečkové. :-)